من بودم یک همنفس شوخ پری رو

خرید بک لینک
من بودم و یک همنفس شوخ پری رو

در کلبه ی دنجی وسط جنگل خود رو

هم جاذبه ی سرکش یک برکه ی آرام

هم بوی خوش نسترن و نرگس و شب بو

یک خلوت بی دغدغه در نم نم باران

با چای تش هیزم و گفتار دو پهلو

الخاصه کباب جگر بره ی وحشی

با شربت سکر آور و ساقی گری او

دل دادم و اندازه ی آن قلوه گرفتم

سیراب ز لعل لب آن شوخ ، غزل گو

تا یک وجبی وصل رسیدیم، ولی حیف!

چپ کردم و بیدار شدم ، ... آه! پری کو؟

شعر اسد زارعی مرودشتی

اشعاراسد زارعی مرودشت جاری تر از رود کر ...

ما را در سایت اشعاراسد زارعی مرودشت جاری تر از رود کر دنبال می‌کنید

برچسب: من عاشق کاکتوس بودم یک عمر,من خودم بودم ویک حس غریب,من خودم بودم یک حس غریب, نویسنده: بازدید: 326 تاريخ: چهارشنبه 21 مهر 1395 ساعت: 2:02

صفحه بندی